Go to Top

Karriere

Karriere
Ledige jobs / Er du klar til en karriere hos Kvist & Jensen

Aktuelle muligheder for en karriere hos os

 

Vi mangler en bogholder til kontoret i Aalborg

Gerne én, der ikke er bange for nye teknologier og fremtidens bogholderi.

Vi har nemlig forrygende travlt – og selvom vi automatiserer og gør mange af arbejdsgangene digitale – har vi stadig brug for en ekstra bogholder.

Så hvis du vil lære mere om fremtidens bogholderi, arbejde på nye måder og være med til at give vores kunder en mere digital oplevelse – ja, så er det bare med at sende en ansøgning.

Om jobbet

Med jobbet får du en alsidig arbejdsdag, hvor opgaverne udføres dels på kontoret og dels ude hos kunderne. Du er med til at skabe tætte kunderelationer og fastholde det gode og tætte samarbejde med kunderne. Du kan se frem til at varetage følgende opgaver:

  • Finansbogholderi samt debitor og kreditorstyring
  • Lønadministration
  • Momsopgørelser
  • Afstemning, periodisering og klargøring til årsregnskab
  • Digitalisering af processer og arbejdsgange

Din profil

Vi arbejder i programmerne C5, Navision, E-conomic og Microsoft Office pakken, hvorfor et indgående kendskab til disse eller lignende programmer er vigtigt.

Vi søger en medarbejder med allround erfaring indenfor bogføring og lønadministration, gerne flere års erfaring med bogholderi – evt. som freelancebogholder. Kendskab til automatisering af bogholderi og digitalisering af arbejdsgange vil være en fordel.

Er du interesseret i stillingen som bogholder?

Hvis du ønsker at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sten V. Kristensen på 42 14 81 82.

Vi afholder samtaler løbende og tiltrædelse vil være snarest muligt eller efter nærmere aftale.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og relevante papirer på svk@kvistjensen.dk

Vi søger erfarne revisorer til vores kontor i Aarhus

Søger du en udfordrende hverdag, hvor du har masser af kundekontakt og selvstændigt planlægger, gennemfører og rapporterer opgaver indenfor regnskab og bogholderi for egen kundeportefølje?
Søger du en hverdag i et uformelt og humoristisk miljø i en flad organisation? Så er jobbet som revisor hos Kvist & Jensen i Aarhus måske noget for dig.

Vi får løbende nye kundeopgaver og har derfor brug for en nye kollegaer. Vi leder efter 1-2 revisorer med minimum 2-3 års erfaring.

Om jobbet

Som revisor hos Kvist & Jensen bliver du sagsansvarlig for egen kundeportefølje, som du servicerer i samarbejde med den kundeansvarlige partner. Du tilbydes et job med et bredt arbejdsområde og kontaktflade, hvor du bliver en vigtig sparringspartner for din kundeportefølje. Du skal derfor være fagligt dygtig og kan lide at arbejde selvstændigt med respekt for deadlines. Målsætningen er, at skabe værdi og tætte relationer med kunderne. Der er hos Kvist & Jensen fokus på, at der er en god balance mellem arbejds- og privatliv ligesom, der flere gange om året afholdes forskellige personalearrangementer.

Din profil

Du er revisor med minimum 2-3 års aktuel erfaring fra branchen, og du er færdig eller i gang med HD. Du er erfaren bruger af officepakken og har muligvis kendskab til Caseware. Du trives med kundekontakt, er god til at kommunikere med andre mennesker og så vil du gerne bidrage til et godt socialt fællesskab og arbejdsglæde på kontoret.

Er du interesseret i stillingen som revisor?

Send din ansøgning, CV og relevante papirer til Poul Vogelius på pv@kvistjensen.dk snarest muligt, da vi løbende vurderer ansøgninger. Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte Poul på tlf. 28 88 99 88.

Uopfordret ansøgning

Skulle du have lyst til at prøve kræfter med vores branche og har du en relevant uddannelse og eventuel erhvervserfaring, er du altid velkommen til at søge et job på et af vores kontorer.

Vore behov ændres hele tiden, hvorfor vi gerne modtager en ansøgning, som vi selvfølgelig behandler med største diskretion.

Vi vil så kontakte dig, såfremt der er behov for medarbejdere med dine kvalifikationer.