Go to Top

Digitalisering

Har du mange manuelle arbejdsgange i din virksomhed? Overvejer du at ansætte mere administrativt personale eller vil du selv bruge mindre tid på administration?

Så kan digitalisering være vejen frem for dig.

Der findes i dag så mange muligheder, at det er svært at finde ud af, hvilke programmer og services, der er de bedste og som passer til din virksomhed.

Det ved vores digitaliseringskonsulent alt om og han kan hjælpe dig ind i den digitale tidsalder.

Kvist & Jensen Digitalisering

I Kvist & Jensen Digitalisering arbejder vi med optimering af arbejdsgange og digitalisering af bogholderier.

Vi bygger dit bogholderi med en digital og automatiseret tankegang – vi kalder det for ”Automatiseret Digitalt Bogholderi”.

Målsætningen er, at gøre arbejdsgangene i bogholderiet så automatiske, at i vil opleve store tidsbesparelser og i kan vækste uden, at få brug for flere hænder i bogholderiet.

Vi kan også hjælpe med, at digitalisere enkelte dele af bogholderiet. Det kan være rejseafregninger, smarte kreditkort til kørende sælgere, automatisk styring/bogføring af debitorer og meget mere.

Det behøver ikke altid at være hele bogholderiet – det kan sagtens være små dele eller tages i etaper.

Vi har skrevet et indlæg om det digitale bogholderi – hvor vi kommer ind på de forskellige niveauer af digitalisering og hvad vi mener er et Digitalt bogholderi.. Du finder indlægget, Dét er et digitalt bogholderi her.

Ydelser og priser

Digitalisering behøver ikke koste mange penge og vi har løsninger, der starter helt nede fra få tusinde kroner pr. måned, hvor vi overtager hele bogholderiet eller digitaliseringspakker for dig, der fortsat vil have eget bogholderi.

Vi afholder altid et gratis møde til afdækning af jeres behov og til gennemgang af virksomheden og de vigtigste processer.

Kontakt os for, at høre mere om mulighederne for, at digitalisere din virksomhed - Ring nu 42 14 81 71

Vi har samlet vores priser og detaljeret beskrivelse af ydelserne på hjemmesiden Bogfoering.dk.

Nedenfor er en kort beskrivelse af alle vores ydelser under Kvist & Jensen Digitalisering.

Ydelser i Kvist & Jensen Digitalisering

Automatiseret Digitalt Bogholderi

Vi arbejder henimod et bilagsfrit bogholderi, hvor hver enkelt bilag skal i færrest mulige hænder.

Det kunne f.eks. være en løsning, hvor du kun skal godkende en faktura via en app/pc.

Fakturaen bliver automatisk aflæst, så du ikke skal taste oplysninger såsom, leverandør, beløb, betalingsdato mv. Det er klaret for dig i appen. Når du har godkendt ryger fakturaen videre, inkl. konteringsforslag, til f.eks. NAV Small Business eller E-conomic, hvor der sidder en bogholder og kontrollere – inden der endelig bogføres.

Du får online adgang til tal eller kan se dem via en app og et dashboard med udvalgte KPI’er.

Så kan du bruge tid på at drive virksomheden og du har altid opdaterede tal/KPI’er.

Læs mere om automatiseret digitalt bogholderi.

Lad os overtage bogholderiet

Hvis vi sætter et automatisk digitalt bogholderi op hos dig, vil du kunne spare mange timer – Måske kan du undgå at ansætte en ekstra bogholder, den første bogholder eller måske afskedige din bogholder.

Vi erstatter mange af arbejdsgangene med software og vores dygtige bogholdere klarer resten, så du altid har de nyeste og opdaterede tal – dagligt, ugentligt, månedligt eller hvad du nu måtte ønske.

Derudover kan vi tilbyde dig en controller eller CFO – alt efter hvilket niveau du har brug for – til at analysere dine tal, stå for afrapportering eller komme med input/vigtig information ud fra tallene.

Altså et bogholderi, hvor:
- data altid er opdateret
- du får sparring på et højere niveau end en typisk bogholder
- du spare tid på bilagsbehandlingen
- du kan vækste uden flere hænder

Altså sammen billigere end du tidligere betalte for én bogholder.

Digitalisering

Vi kan også hjælpe med valg af økonomisystem, så du får valgt det rigtige fra starten. Det samme gælder en lang række programmer såsom, lønprogrammer, tidsregistrering, ordrestyringssoftware til håndværkere osv.

Vi kan også hjælpe med, at digitalisere enkelte dele af bogholderiet. Det kan være rejseafregninger, smarte kreditkort til kørende sælgere, automatisk styring/bogføring af debitorer og meget mere.

Det behøver ikke altid at være hele bogholderiet – det kan sagtens være små dele eller tages i etaper.

Optimering af processer/arbejdsgange i administrationen

Det er ikke altid, at der er behov for et nyt software. Nogle gange er det nok, at få nye øjne på virksomhedens arbejdsgange og få skåret alt det uoverflødige fra eller arbejde smartere.

Vi holder et møde og snakker om udfordringerne, hvorefter vi tilbringer et par dage med personalet og ser arbejdsgangene igennem. Herefter modtager du en rapport med de arbejdsgange, der kan ændres og et bud på tidsbesparelsen.

Systemerne

Vores løsninger tager udgangspunkt i mange forskellige systemer og kan bruges sammen med de fleste regnskabsprogrammer.

Bruger du i dag E-conomic eller NAV Small Business er det endnu nemmere og det kræver typisk ikke involvering af et IT firma.

I de ældre systemer, som fx C5, vil der typisk være udgifter til en integration.

Men lad dig ikke afskrække. Tit kan tingene lade sig gøre uden de store tilpasninger – ”blot” lidt ændringer i arbejdsgangene.