Digital bogføring – kom nemt i gang

Sådan hjælper vi dig af med dobbeltarbejde og papirbilag!

Tryg overgang til digital bogføring

Få en nøglefærdig, skræddersyet løsning!

Hvad har du brug for?

Før vi går i gang med at indføre digital bogføring i dit firma, ser vi nærmere på, hvilke digitale værktøjer I anvender i dag. Hvad kan bibeholdes, og hvad skal der tilføjes?

Vi sætter det hele op

Når vi har skræddersyet den perfekte løsning til jeres virksomhed, sætter vi det hele op, tester alt virker og hjælper jer i gang med en meget lettere hverdag med digital bogføring.

Vi bygger videre på det, I allerede har

Selv om du går over til et fuldstændigt digitalt bogholderi, skal dine ansatte ikke til at lære et nyt regnskabsprogram. Vi bygger videre på det, I allerede har, f.eks.:

Den p.t. mest populære regnskabsløsning i skyen. Tilbyder nem integration med de førende webshop-systemer, betalingsløsninger og andre digitale tjenester.

Det første digitale ERP-system i skyen herhjemme. Kan ligeledes integreres med en lang række online tjenester, webshopsystemer og workflow-tjenester.

Et andet, meget anvendt dansk online bogholderiprogram. Tilbyder en lang række automatiseringer af arbejdsgange og integrationer til populære webshops og tjenester.

De kendte Microsoft NAV- og AX-systemer med danske rødder tilbyder virkelig avancerede, digitale integrationer og automatiserede workflows in-house og i skyen.

Vil du i gang med digital bogføring?

Drømmer du om at slippe for papirbilag, masser af dobbeltarbejde og få en lettere hverdag med bogføring?

Så kontakt din nærmeste Kvist & Jensen afdeling ved at udfylde kontaktformularen.

Så kontakter vi dig for at aftale tid til et uforpligtende møde om digital bogføring, og hvordan I kommer nemmest i gang.





Sig goddag til din nye hverdag med digital bogføring

Sig farvel til stress over bogføringen, febrilsk søgen efter bortkomne kvitteringer og andre papirbilag og timevis af dobbeltarbejde.
Sig i stedet goddag til et bedre overblik over firmaets økonomi, som den ser ud lige nu.

Fjern tidskrævende interne arbejdsgange

Digital bogføring sparer jer først og fremmest for en masse dobbeltarbejde med f.eks. kørselsregnskab og timesedler, samt fjerner behovet for at holde styr på papirbilag. I stedet udstyres hver enkelt medarbejder med en app, der bruges til at fotografere, kvitteringer og andre papirbilag ved kortbetalinger, samt apps der kan anvendes til tidsregistrering og som kørebog.

Fakturaer og andre bilag i PDF-format videresendes direkte til regnskabsprogrammet via mails, ligesom alle billeder af kvitteringer, tidsregistreringer og kørebøger automatisk oprettes i jeres økonomisystem

 

Bedre overblik over firmaets økonomi

Med digital bogføring kan du altid forvente, at bogføringen er up to date. De fleste bilag oprettes automatisk i systemet, og skal derfor udelukkende konteres korrekt for at blive bogført. Du kan altid følge med i den øjeblikkelige status på bogføringen via et særligt afrapporteringsprogram.

Det betyder, at du altid har et retvisende billede af firmaets øjeblikkelige økonomi. Derved kan du træffe økonomiske beslutninger på et meget mere sikkert og oplyst grundlag. Samtidig behøver du ikke bekymre dig om, hvorvidt regnskabet er færdigafstemt i god tid forud for indberetning af moms og andre punktafgifter – og er klar til årsafslutningen.

Stram kontrol med både egne og kundernes betalinger

Med digital bogføring er der ikke noget, der bliver ude af øje eller ude af sind. Og da slet ikke kontrollen med både jeres egne og kundernes betalinger.

De interne godkendelsesprocedurer er blevet digitaliserede. Det betyder, at det foregår meget mere smidigt og nemt. Alle bilag finder automatisk frem til den rigtige person, som skal godkende dem. Samtidig foregår det hele elektronisk, så bilagene ikke bliver væk undervejs.

Desuden er det nemt at følge med i, hvilke kunder der ikke har fået betalt til tiden. Derved kan du få grebet ind i tide, inden en enkelt kunde kommer til at skylde dig alt for mange penge – og både rykkere og inkasso kan startes med ganske få klik med musen.

 

Lad os tage helt over på jeres bogføring

Med digital bogføring fjernes de mest tidskrævende arbejdsbyrder fra bogholderiet. Derfor kan det tit give god mening, at outsource hele bogføringen til os. Derved er du altid sikker på, at alle bilag konteres korrekt første gang, og at der bliver taget hånd om eventuelle problemer i tide.

Uanset om du vælger at outsource eller beholde bogføringen in-house, uddanner vi alle medarbejdere i at bruge den nye digitale bogføring. Det gælder både den enkelte medarbejder, der har brug for at registrere bilag, timer og kørsel på mobilen, samt dine medarbejdere i bogholderiet, der skal vænne sig til en hverdag stort set uden papir.

Hvad siger kunderne

citat

Jeg kan klart anbefale Kvist & Jensen for deres rådgivning, grundighed og den troværdighed de udviser i form af sparring, rådgivning og oprigtig interesse for min virksomhed.

- Karen Tilma, Børnelægeklinikken i Brønderslev

Hvad siger kunderne

citat

Aldrig har jeg været så tryg ved en revisor, som jeg er med Brian og resten af holdet på Århus-kontoret. Jeg kan klart anbefale dem til alle, der savner en revisor, som giver sig tid til at få forståelse for både forretningen og den måde, regnskabet kører på.

- Ulrik Nielsen, H.C. Andersen Festfyrværkeri

Hvad siger kunderne

citat

Kvist & Jensen er nemme at arbejde sammen med. De holder de aftaler, vi har indgået. Løser de ting, vi aftaler og gør det til den aftalte pris - så det er som det skal være.

- Anders Davidsen, Sindal Stålindustri ApS

Hvad siger kunderne

citat

Kvist & Jensen har været ekstremt dygtige til at sætte sig ind i vores forretning og den måde den kører på - og forstået, hvad det betyder både regnskabs-, afgifts- og skattemæssigt. Spørger vi dem om noget, får vi hurtigt svar, og er altid helt sikre på, at det svar vi får, holder og er korrekt. Så dem er vi helt trygge ved.

- Anders Andersen, Als Fjernvarme

Sådan forløber din digitale transformation

Med Kvist & Jensen som digitaliseringpartner er du sikker på at undgå de opstartsvanskeligheder og fejltagelser, du måske har hørt andre har begået.
Vi har stor erfaring med indførelsen af digital bogføring i danske virksomheder af alle størrelser. Hos os er du i trygge hænder.

Vi starter med det, som giver størst værdi

Efter vi har gennemgået og analyseret jeres eksisterende setup i bogholderiet, udvælger vi de digitale komponenter og tjenester i skyen, der passer bedst til det økonomisystem I har. Vi har stor, praktisk erfaring med alle de mest udbredte, moderne økonomisystemer efter at have indført digital bogføring i adskillige både mindre og større danske virksomheder.

Vi starter med de komponenter, der giver jer den største lettelse af arbejdsrutinerne i hverdagen. Det giver alle dine ansatte den bedste lettelse i hverdagen – og dermed bliver digitaliseringsprocessen en succes fra starten.

Derefter går vi videre med resten

Dernæst fortsætter vi med de rutiner og tjenester, der enten er knapt så mærkbare for den almindelige medarbejder, eller tager lidt længere tid at digitalisere.

Er der behov for det, indfører vi også tjenester som f.eks. roger.ai til nem betaling af regninger, ligesom vi har mulighed for at koble jer direkte op på banken, så afstemningen af alle banktransaktioner bliver meget lettere.

Vi har også mulighed for at integrere tjenester som f.eks. kreditoplysningsbureauer, inkassotjenester og lignende. Det sikrer jer bedre mod dårlige betalere, og gør det nemt at inddrive forfalden gæld fra jeres kunder.

Kom nemt i gang med digital bogføring!

Send os din email – så kan vi sammen skræddersy den helt rigtige løsning og hjælpe dig i gang