Ønsker du indflydelse og at påvirke planlægningen af din hverdag?

Vi søger revisorer som motiveres af work life balance til vores kontor i Aalborg

Her bliver du en del af et kontor, hvor der er fokus på mennesket, gode kollegaer samt et arbejdsmiljø med stor fleksibilitet, som møder dig og dine ønsker i de livsfaser du befinder dig i.

Kvist & Jensen blev stiftet i 1977 af to fremsynede statsautoriserede revisorer, der byggede en revisionsvirksomhed på et sæt gode, jyske værdier.

I dag er vi Danmarks 12. største revisionsvirksomhed med ca. 160 ansatte fordelt på 7 afdelinger i Midt- og Nordjylland. Dertil kommer et hastigt voksende antal kunder over hele landet inden for virksomhedsrådgivning og undervisning i ledelse, samt digital bogføring og digitalisering af alle virksomhedens administrative processer.

Vi oplever en stigende efterspørgsel på vores ydelser og søger derfor engagerede revisorer til vores team.

Hos Kvist & Jensen bliver du aldrig bare en ressource. Vi fokuserer på medarbejdernes trivsel og balance mellem arbejde og fritid således, at medarbejderne har overskud til at servicere vores kunder og skabe tætte relationer gennem indblik i kundernes forretningsmodeller og det gode samarbejde.

Hos Kvist & Jensen arbejder vi målrettet efter:

  • at være helt tæt på kunden
  • at behandle kunder og kollegaer ordentligt
  • at være ordholdne, flittige og gå forrest
  • at skabe værdi for kunderne
  • at levere hurtigt, i høj kvalitet og til aftalt tid

Motiveres du af en flad ledelsesstruktur, hvor døren altid står åben med fokus på mennesker og gode kollegaer samt tætte relationer til vores kunder, så er Kvist & Jensen stedet for dig.

Vi søger revisorer til Kvist & Jensen i Aalborg med ansvar for følgende områder:

  • opgaver for kunder bestående af både personligt drevne virksomheder og selskaber
  • bogføringsopgaver
  • controlling af både egne bogholdere og eksterne bogholdere
  • regnskabsudarbejdelse og skattemæssige opgørelser
  • erklæringsopgaver ved revision, udvidet gennemgang, andre erklæringer m.v.
  • støtte og assistere yngre medarbejdere med bogholderi, regnskab og digitalisering

Vi forestiller os at du kvalificerer dig ved:

  • at have 2-4 års aktuel erfaring fra revisorbranchen
  • at have afsluttet HD eller være i gang med HD, men det er ikke et krav
  • at have gode generelle IT-færdigheder
  • at være positivt indstillet og åben overfor kollegaer og kunder
  • at have gode evner til at kommunikere med kunder og kollegaer
  • at arbejde struktureret og systematisk

Kan du se dig selv i ovenstående og er du interesseret i stillingen?

Så hører vi meget gerne fra dig. Send ansøgning, CV og relevante papirer via nedenstående formular.

Du er velkommen til at ringe til Sten V. Kristensen42 14 81 82 eller Michael B. Madsen42 14 81 45 hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen.

Arbejdsplads: Danalien 1, 1. sal, 9000 Aalborg

Ansøgningsfrist: Gerne hurtigst muligt

Vi vurderer ansøgninger løbende og vender tilbage snarest muligt.

Send din ansøgning her